måndag 28 februari 2011

Blocket.se är helt enkelt toppen!!



















Härlig vinterbild från A:s föräldrars sommarstuga som ligger utanför småstaden..

God förmiddag måndag!!
Blir ett snabbt inlägg från mig denna mpndags förmiddag, mycket att göra på jobbet - vilket gillas skarpt av mig som hellre har för mycket att göra än rullar tummarna och känenr att tiden går sakta..
Har i helgen lagt ut lite annonser på blocket, kommer dessutom komma fler i veckan - MÅSTE rensa i källaren, kommer ju inte ens in innanför dörren som det är nu..
Redan lyckas sälja en soffa, kaffeservis och ett pingisbord..=)
Här har ni mina annonser:
Blandat Studentlitteratur
Laholm Keramik, glas m.m.
Hatthylla och vikvägg

Ha en fin dag mina vänner så hörs vi senare..
Kramar i massor
Ps. Idag kommer elketrikern hem till oss och ska fixa en massa med uttag, sladdar och lampor.. Som jag längtat, äntligen något mer jag kan bocka av på att göra listan som klart..:) Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar