onsdag 19 januari 2011

Renovering del 2




















Är just nu väldigt dålig på att använda min kamera så ni får stå ut med lite gamla bilder tills jag skärpt till mig..:) Mitt kök som det såg ut innan jag började renovera i höstas.. Åhh vilken skillnad det har blivit, kommer bilder så snart luckorna sitter på plats igen..

Redan onsdagseftermiddag och jag har tagit mig en liten paus, dricker en kopp te och äter en banan. Har verkligen super mycket att göra på jobbet, siffrorna bara snurrar i mitt lilla huvud men gillar verkligen det jag arbetar med så jag klagar absolut inte..=)

Pågår fortfarande renovering hemma hos mig, kom liksom nåt ivägen - kärleken - så det har inte hänt nåt på ett bra tag, vilket inte gör ett jäv..a skit..haha
Jag kan leva utan köksluckor, med en halvt fungerande spis hur länge som helst, för att JAG mår bra är viktigast av allt. Kärleken är en sån enorm kraft och ger massor med energi, endorfiner och allt annat som får i alla fall mig att må som en prinsessa..:)

Men nu är det som så att jag har världens bästa A i mitt liv som "tagit tag i" mina små projekt som står lite här och där, typ köket, saker som ska ner i källaren, städa förrådet, möblera om lite hemma för att få bättre plats m.m... Tack min kärlek för att du är stark där jag är lat..;)

Så nu ni ska det sandpappras, målas, städas, handlas och en massa annat som kommer få min lägenhet att bli toppen - dessutom lite bättre planerad för nuförtiden är vi nästan alltid två personer (såklart 3 personer varannan vecka) som huserar där - helt underbart att ha någon vid min sida att dela vardagen med..:)
Del 2 av min minirenovering har påbörjats..

Åter till siffrorna och alla papper som ligger huller om buller på mitt skrivbord..
Kramar från småstaden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar