torsdag 9 december 2010

Status

Är att jag är hemma och är sjuk idag igen, fattar ingenting.. Ont i magen som f-n, huvudvärk från helvetet och sååå himla trött, sovit mer eller mindre hela dagen. Nu har jag kännt mig konstig sen i måndags, kan ju undra vad felet är?? Framförallt varför jag konstant känner mig totalt utmattad och trött..
Ibland förstår jag mig inte på min egen kropp!!

Nu sitter jag i soffan och väntar på att A ska sluta och komma hit med något gott att äta, behöver lite energi påfyllning men orkar inte pallra mig till affären, sedan ger även han mig en massa energi och kärlek, underbara fantastiska A..!!
Ska fundera ut vad jag är sugen på bara och skicka iväg en sms beställning, lyxigt värre..;)


Kramar från en trött och sliten Therese..

1 kommentar:

  1. Men vad tråkigt att du känner dig dålig. Skönt att din A finns hos dig just nu. Det är mysigt att få bli lite ompysslad och bortskämd ibland. Hur gick det igår? Massa krya-på-dig kramar! /Lisa

    SvaraRadera