söndag 12 december 2010

Oskrivet blad


















God morgon!!
Då blev det bloggfritt för mig under gårdagen, hände en massa annat skoj som fick mig att inte välja att sitta med datorn i knät och skriva ner en eller två rader.. Fredagskvällen vart hur lugn och trevlig som helst, mådde inte direkt bra men orkade i alla fall vara med på vår tjejkväll några timmar innan jag tog bilen och åkte hem till soffan, då tyvärr med både magont och huvudvärk.. Men hade det bästa sällskapet som gjorde att det onda lindrades lite i alla fall, somnade alldeles för sent men när jag är tillsammans med A så bara försvinner tiden.. Men det är ju BARA positivt så ska inte klaga men ibland önskar jag tiden inte gick såå himla fort, kvällarna tar slut alldeles för fort..

Lördagen bjöd på skridskoåkning för William, jag tog tyvärr inte med mina men det ska jag helt klart göra nästa gång - såg så härligt ut att glida fram över isen..=) Sedan åkte vi ut till min moster med familj, där var det innebandyturnering som min äldsta kusin, hennes kille och deras kompisar var med i.. Perfekt lördagsnöje - har nämligen en "sladdis" kusin som är lika gammal som lilleman så det lekte hela långa dagen tills vi kom hem runt sextiden..
Visst är det härligt med dagar som är oplanerade så blir det i slutändan hur bra som helst i alla fall??

Man tar tillvara på tiden här och nu och lever livet till max - det är viktigt för mig att komma ihåg att inte planera för mycket utan njuta av just denna sekund!!!

Denna söndag är också ett oskrivet blad just nu, tror det kan bli en tur till Västerås och till IKEA, behöver köpa ljus, ett nytt täcke och kolla på säng - den jag har är i uselt skick och känner att ryggen tar stryk varje natt men återigen så är det en pengafråga.. Samtidigt känner jag att jag kan inte ha en dålig säng sålänge till, det får kosta vad det kostar vill för min hälsa är såå mycket viktigare än pengar - allt löser sig bara man tänker positivt!!

Ha en härlig söndag..
Kramar från småstaden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar