onsdag 22 december 2010

-22,4











Här på Scandic Hasselbacken ska jag, WIlliam och A spendera en natt nästa vecka - underbart att få komma iväg tillsammans och bara mysa, äta gott och ha det lite extra bra.. Ännu mer vardagslyx..=)

Helt galet kallt imorse, -22,4 visade termometern precis innan jag skulle gå hemifrån vid kvart i sju - lite väl kallt för min smak. Var bara att hoppa i täckbyxorna, på med fleecejackan och skidjackan för att sedan hålla tummarna för att min lilla skrutt (bilen) skulle starta. Och det gjorde den, kan verkligen skatta mig lycklig, även om den är lite gammal så startar den i ur och skur - tackar jag för och ska hänanefter klappa om dig varje dag som du tar mig runt på äventyr..=)

Denna dan före dan före dopparedan är det ganska lugnt på jobbet, en massa att göra men känner hur julledigheten närmar sig och tempot sjunker - underbar känsla att veta att snart så är det 10 dagars ledigt som väntar. Mysa med familjen, få hem min älskade William, umgås med underbara, fina A som gör att jag känner mig som en förälskad 14 åring och njuter av livet varje dag...!!
Ha en härlig dag och receptet jag skrev om igår kommer lite senare..
Kramar från småstaden

1 kommentar:

  1. Håller med, det är så kallt! Skönt att din bil startar oavsett väder =) Kan meddela att det var lite lätt uppfriskande att promenera till jobbet ;-P
    Vilket mysigt dygn du ska ha med dina killar! Låter helt underbart. Sen blir jag så otroligt glad när jag läser om hur förälskad du är. Finns det nån bättre känsla? /Kramar Lisa

    SvaraRadera