fredag 27 augusti 2010

F-n vad jag är röksugen

Hej!
Här kommer ett helt meningslöst inlägg för ER men det struntar jag i haha... 
Är så satans röksugen, har precis vart ute på en powerwalk och det brukar ALLTID hjälpa men inte idag, vet inte vad jag ska göra.. Känns som det liksom fastnat på hjärnan - vill ha en cigarett NU...
Kanske hjälper om jag skriver av mig lite, om jag får ner på datorn och kan läsa med egna ögon hur sjukt det är - efter 27 dagar utan nikotin så skriker hela kroppen och knoppen efter en cigarett!!!
Jä..a skit rent ut sagt.... 
Detta är by far den jobbigaste dagen, dessutom är det fredag vilket inte gör det hela bättre - då vill man ju gärna ta ett glas vin plus att jag ska få besök.. Kan ju inte gå omkring och vara sur och grinig hela kvällen.. haha
Nu ska jag försöka hitta nåt som får bort suget.. Om det är någon som har ett tips - lämna gärna en kommentar..
Over and out..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar