måndag 14 juni 2010

Utmaning

Hittade denna hos Anna, Starwoman och tänkte det var lite kul att berätta lite mer om mig..:)

1. Hur gammal är du om fem år?
- 36
2. Vem var den sista du träffade? - William
3. Hur lång är du? - 172 cm.
4. Vilken var den senaste filmen du såg? - Avatar
5. Vem ringde du senast? - Maria, semesterplanering..:)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? - " Hej..:) Har du haft en bra dag? Min har vart helt ok, Wille på tennisläger hela dagen och nu är han på fotbollsträning, själv har jag städat. En grillning snart låter hur mysigt som helst..;) Kram kram".
7. Vad är dagens planer? - Hemmkväll med sonen, fotboll står högt upp på listan är hemma just nu..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Skicka sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - Skilda och omgifta på varsitt håll sedan 20 år tillbaka
10. När såg du senast din mamma? - Igår kväll
11. Vilken ögonfärg har du? - Blå.
13. Har du någon gång hittat en katt? - Nej
14. Vilken är din favoritplats? - Där jag är lycklig
15. Vilken plats föredrar du minst? - Där jag är olycklig
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - I ett hus på landet utanför småstaden tillsammans med den man jag älskar, William och förhoppningsvis ett eller två till barn.
17. Vad skrämde dig som barn? - Kommer inte ihåg nåt speciellt
18. Vem fick dig att skratta senast? - Min granne Magnus
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? - Nja har nog ägt en eller två i mina unga år
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Jag har en bärbar och William har en stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? - Tre
23. Hur många landskap har du bott i? - Tre (Uppland, Dalarna och Södermanland)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? - Japp, fler än 1 gång kan jag meddela..;)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Skor
26. Är du social? – Väldigt
27. Vilken är din favoritglass? – Ingen tvekan.. Sandwich
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? – Packa ryggsäcken till mig och Wille och åka dit andan faller på, jorden runt under 6 månader, bara han och jag som utforskar vår underbara värld..
29. Tycker du om kinamat? -Helt ok men ingen favorit
30. Tycker du om kaffe? - Älskar...
31. Vad dricker du till frukost? - Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? - I mitten eftersom jag är ensam i min säng..)
33. Kan du spela poker? - Nja..
34. Tycker du om att mysa? - Mmm verkligen.. Saknar det lite nu bara när man är singel..
35. Är du en beroendemänniska? - Ja..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Japp min barndomsvän Hille..
37. Vill du ha barn? - Absolut, minst 1 barn till
38. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? - Mmm..
40. Föredrar du havet eller en pool? - Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? - Resor och vardagslyx som att äta ute..
42. Äger du dyra smycken? - Nja beror på vad som anses dyrt..
43. När känner du dig lycklig? - När livet är i harmoni
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? - Grillchips..
45. Vem är den roligaste människan du känner? - Vet faktiskt inte, men min vän Maria står högt upp på listan, likså min mosters man Mats..
46. Välj ett ärr på din kropp? - På min tå, är ännu bara ett sår men kommer bli ett ganska stort ärr.. Men som jag säger till Wille.. Lite "actionskador" hör till livets resa..
47. Vad har du för ringsignal? - Vet faktiskt inte, precis bytt telefon eftersom jag körde över min gamla telefon i helgen.. haha
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - Inte vad jag vet
49. Flirtar du mycket? - Japp..:)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? - Hemma och en kväll ute förra sommaren
51. Kan du byta olja på bilen? - Självklart
52. Har du fått fortkörningsböter? - Ja för ca 5 år sen, körde 61 på en 50 väg...
53. Vilken var den senaste bok du läste? - Läser just nu "I Grunden utan skuld" av Viveka Steeb
54. Läser du dagstidningen? - Läser Enköpings Posten och blandad kompott på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? - Nej
56. Dansar du i bilen? - Diggar mest men dansar inte
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? - Bandit
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - En tanke
59. När var du i kyrkan senast? - Kommer faktiskt inte ihåg
60. Vilka personer utmanar du? - De som vill

Hoppas ni har en toppenbra kväll mina vänner!!
Kramar från mig..

1 kommentar:

  1. Hej, vad roligt med lite uppdateringar och att få veta lite mer om dig i inlägget ovan. Hoppas allt är bra med dig och ha en fin onsdag :) kram lisa

    SvaraRadera