onsdag 5 maj 2010

Helgmys och shopping..


En av mina beställningar från - passa på och kika in, just nu 25% rabatt på allt..

Hej på er!
En hel vecka sen sist - har vart sjuk och bara inte haft tid för bloggen, njutit av livet och umgåtts med nära och kära..=)

Har haft barnhelg vilket är underbart, njuter till max av att se William växa och bli större även i sinnet, små detaljer somjag märker är att han funderar mer över vissa saker, att han frågar mer "ungdoms" frågor än innan.. Men samtidigt är han fortfarande liten - upptäckte det senast i lördags..

Vi kollade på Avatar tillsammans med våra grannar - en riktigt mysig kväll med middag, film, rödvin och en massa mys med barnen..=)
När vi kom hem lite efter 23 tiden så sa William på en gång, mamma det var den läskigaste filmen jag någonsin sett, ska ALDRIG mer titta på den.. Sen kom frågan..
- Får jag sova i din säng inatt?
Har inte hänt sen han var 3 år eller nåt sånt, det var hur mysigt som helst ska jag erkänna - kändes som min stora kille helt plötsligt vart min lilla bebis igen..=)
Tror även han tyckte det var lite lite mysigt att sova i mammas säng - på morgonen låg vi och drog oss säkert i en kvart (väldigt länge om man är 9 år med massa spring i benen haha) och bara pratade..
Mmm gäller att passa på medans de stunderna fortfarande finns som han är "liten" och vill mysa med mamma..=)
Har under måndagen hunnit med lite shopping över nätet, blev tipsad av en arbetskamrat att det var 25% rabbat i Fina Lina butiken - vilket passade mig utmärkt eftersom jag hade spanat in snygga svarta krokar till min hall just där..=) Följde dessutom med lite annat smått och gott - visar mer sedan när beställningen kommit hem vilket jag hoppas på att den gör idag..!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar