onsdag 7 april 2010

En helt vanlig onsdag..



Dessa bilder piggar alltid upp mig - jag och min underbara Malin i Milano..


Godkväll på er!!

Här har det vart en helt vanlig dag i småstaden utan större missöden eller för den delen nåt som gjort dagen lite extra trevlig.. Wille har tillsammans med sin bästa vän, mormor och plastmorfar vart till Cosmonova i Sthlm och kollat på 3d film - riktigt bra var det enligt grabbarna själv, lite läskigt dock..=)


Middag har killarna ätit innan de for hem från storstaden så behöver inte tänka på det, tror kanske att jag ska ta mig en promenad så kan lilleman cykla eller åka på sin sparkcykel MEN..

Har från och till sedan många år problem med en hälsena och efter flytten nu så vill den inte riktigt bli bra. Är svullen, ömmar och allmänt irriterad och gör mig lite handikappad - men tror jag ska trotsa det onda och bege mig ut i friska luften för att bränna några kalorier..:)


Har inget mer att blogga om denna dag - som sagt en helt vanlig dag i småstaden - varken mer eller mindre!!






1 kommentar:

  1. Era SNYGGON :-)

    Hoppas foten/hälsenan läker ordentligt nu, inte kul att gå med sånt.

    KRAAAAM

    SvaraRadera