söndag 17 juni 2012

Söndag med lite extra kärlek























Hittade denna bild i kameran, från Nyårsafton och jag tycker den är sådär härligt skön.. Älskar dig min älskade Axel, du är helt underbar och mitt hjärta hoppar ett extra slag när jag ser på dig..

Söndagskvällen är på intågande, regnet har mer eller mindre öst ner hela dagen med vissa ljusglimtar men dock korta. Vaknade sent för att vara mig, runt halv tio - har en tendens att vakna runt sju tiden på helgerna så idag vart jag glad att jag kunde sova lite längre och känna mig sådär härligt utvilad.

Efter frukost så åkte vi till Västerås för lite shopping till mitt jobb, hann även en sväng in på IKEA, skulle leta efter gardiner. Men deras utbud är inte bra, Hemtex hade inte heller något som passade så ska strax googla lite och se om jag hittar nåt bra till köket och vardagsrummet. Måste säga att gardiner inte är mitt område, tycker det är dyrt och vet inte riktigt vad jag vill ha, tur internet finns för lite inspiration..:)

Maten står på spisen och puttrar, hällt upp ett glas vitt kvällen till ära och ska efter middagen ta mig ett härligt fotbad, göra inpackning i håret med nya produkterna som jag vann och njuta av helgens sista kväll innan arbetsveckan inför midsommar börjar..

Ha en skön kväll och njut av livet mina vänner..
Stor kram

1 kommentar:

  1. Bilden är jättefin på Er, ni ser så där härligt lyckliga ut!!!

    Det känns helt galet att det redan är midsommarvecka... Har ni några planer för midsommar?

    Hoppas du får en skön söndagkväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera