onsdag 4 april 2012

Påsklov






















Blev så sugen på ett glas mousserande när jag såg denna bild som jag tog hos Anna för något år sedan.. Tror det blir min present till svärisarna på fredag, undra om jag får smaka?? haha

God afton!!
Idag tog jag påsklov och det känns såå bra, 5 dagars ledigt tillsammans med min underbara lilla familj. Eller rättare sagt, med Axel för Wille åker till sin pappa imorgon men är hemma på lördag igen för en natt för då vankas det påskmiddag hos min mor och Bekis tillsammans med min moster, Mats och deras son Johan som är lika gammal som William.

Vad gör ni i Påsk?
Vi ska som sagt till min familj, även till Axels familj och sen ska vi vara lite på landet och mysa, även fixa hemma.. Håller på med del 2 av vår renovering av lägenheten, nu är det köket och hallen som ska fixas. Skönt att få något att hänga jackan på i hallen, för just nu finns det ingenting utan man får hänga där plats finns.. haha

Nu ska jag njuta av mitt glas vin och fira att jag har påsklov.. :)
Kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar