torsdag 2 februari 2012

Stå upp för sig själv



























Hittade dessa ord inne hos Hannah Graaf - väldigt tänkvärda så jag lånar dom lite till mig själv idag, precis rätt ord för mig just nu!! :)

Hej på er!! Lämnar ett litet livstecken från småstaden denna underbara vinterdag.. Har inte glömt bort bloggen utan valt att denna vecka lägga min energi och tid på mig själv, på mina tankar och familj.. Vart lite mycket ett tag gällande vissa saker men nu så är jag på banan igen..
Tänka positivt och inte låta andra få mig att må dåligt, gå min väg och våga stå upp för mig själv är vad jag kommit fram till och nu tänker jag vara stark och leva efter dessa "regler".. Vet att det kommer få mig att bli mer harmoniskt, mindre stressad och även få mig att kunna koppla av lite mer!!

Ha nu en härlig dag för det ska minnsann jag!!
Kram till er som kikar in här - hade vart roligt att veta vilka ni är.. :)

1 kommentar:

  1. Tänkvärda ord. Tyvärr möter man någon gång i livet (eller fler gånger om man har otur) personer som bara tar energi men aldrig ger energi. Jag har försökt att sålla ut de sk. "vännerna". Människor som bara pratar om sig och sitt, men aldrig frågar tillbaka eller förväntar sig att man ska släppa precis allt för att de, just där och då, har behov av någon som lyssnar, men de själva lyssnar aldrig tillbaka. Det är alltid i vissa situationer som man märker vilka ens riktig vänner är.

    Jag hoppas att du mår bra och fått massa ny energi. Det är viktigt att vårda sig själv också emellanåt! Tänker på dig! /Kram kram

    SvaraRadera