torsdag 16 februari 2012

Nerbäddad i sängen
















Hittade denna bild i datorn, en lite yngre mamma och en liten William..:)

Hej på er!!
Hoppas ni haft en bra vecka med lite extra focus på kärleken just denna vecka - självklart ska kärleken alltid flöda men en spark i baken behöver man ibland. Min vecka började superbra, massor att göra på jobbet, lite nya utmaningar vilket jag gillar och behöver för att känna inspirationen flöda..:)

Tyvärr ligger jag nerbäddad i sängen för tillfället, feber, förkyld och ont i kroppen, vilket inte alls passar just nu (gör det kanske aldrig).. Men är som sagt i en process på jobbet som behöver mitt engagemang och min närvaro.. Ska försöka pallra mig iväg imorgon igen, därav blir det endast sängen idag och jag måste tyvärr hoppas över skolan ikväll. Det känns inte alls bra, man missar galet mycket och jag måste plugga extra hårt hela helgen för att inte tappa för mycket till nästa torsdag..

Nu ska jag göra en kopp te och läsa lite i min bok, Änglamakerska av Camilla Läckberg - som ännu är en liten besvikelse men den kanske blir bättre..
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar