onsdag 7 september 2011

Varför är jag så trött?





























Härliga bilder från Turkiet, Bitez...

Då är det redan onsdag och bara två dagar kvar tills vi åker iväg på semester, alldeles underbart är precis vad det är.. Känner mig trött, lite sliten och allmänt i behov av semester - massor att göra på jobbet och kommer bara bli mer och mer under hösten. Vad är då bätte än att ladda batterierna med en veckas sol, bad och massor av kärlek?? :)

Jag undrar om min nya kost gör att jag är lite trött, känner mig som jag skrivit innan piggare men på ett sätt tröttare, jättekontog känsla. Men tror att det har med kolhydraterna att göra, somnar som en klubbad säl på kvällarna så fort jag lagt mig ner - och detta är då innan 22 strecket har passerat, kul tjej.. haha
Kanske är så att det tar ett tag för kroppen att ställa om sig, har nu ätit mycket mindre kolhydrater i 3 veckor - någon som vet något om detta??

Ha nu en härlig dag och hoppas ni inte har samma höstrusk som här, regn, kallt och allmänt tråkigt väder att vakna upp till..
Kramar

2 kommentarer:

  1. Ja gumman, jag vet att du är trött för omställningen. Men orkar man fortsätta så kommer man att bli 100 ggr piggare sedan. Själv är jag oxå där då jag gick tillbaka till LCHF för 2 veckor sen. Är oxå jättetrött och vet att jag kommer att fortsätta vara där ett tag till men ge inte upp. Det blir bättre som sagt!

    Åååååååh, jag är sååååå avundfrisk på er för att ni ska få åka. Önskar så att jag oxå hade något sådant att se fram emot. Helst nu när jag sitter här och snörvlar, har långklänning i spöregnet och bara är allmänt ur gängorna. NJUUUUUUUT!

    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Här i Sthlm är det också regn och rusk. Promenaden till jobbet var lite lätt uppfriskande om man säger så ;) Lyckliga du får snart massa sol och värme! Hoppas att ni får en underbar resa =) /Kram

    SvaraRadera