lördag 3 september 2011

Tennisturnering på hemmaplan




















God Morgon!!
Som vanligt på lördagar kan inte jag sova, vaknade innan klockan sju och sitter nu i soffan och myser med en kopp kaffe i min ensamhet, övriga familjen sover och ska verkligen försöka att inte väcka dom.. Hade fått ett väldigt bra inlägg på min logg, Annas man ska till småstaden en sväng idag så då tar han med min kamera - vilket besparar mig en resa till Sthlm vilket känns skönt eftersom det knappt finns tid för det denna helg..

Idag är det tennismatch för William, hemmaturnering men han har haft lite otur med lottningen, ska möta en kille som spelat SM och är superduktig men bara ladda, gå in och göra det bästa man kan. Alltid kul att titta på när han spelar tennis, är mycket känslor, bra spel och man ser att han utvecklas för varje dag. Han ska from nu börja träna tennis fyra gånger i veckan - så det kommer antagligen bli lite mer tennissnack härinne under hösten, han kommer nämligen spela mycket fler matcher och turneringar..:)
Är det någon av er därute vars barn spelar tennis??

Vart ett inlägg om tennis märkte jag vilket inte riktigt var min tanke, men men..
Ha en härlig start på dagen mina vänner, nu ska jag fortsätta denna tidiga morgontimma med att läsa lite bloggar!!
Kramar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar