fredag 2 september 2011

Extrajobb

















Älskar dig min fantastiska fina son.. Lycka till i helgen på tennisturneringen, kommer finnas där och jubla med dig eller tröstas dis om det inte går så bra!!

God Morgon!!
Då var vi äntligen vi helgen början, lite lugnare på jobbet, alla är lite extra positiva och glada för det är fredag, såå härligt. Jag börjar i alla fall denna helg med att jobba över, ska städa här på kontoret efter alla gått hem, tar väl sådär en tre timmar eller nåt.

När vår städerska är ledig så är det jag som gör det, jobba lite extra på sin egen arbetsplats är inte fel, välkommna pengar inför vår stundande resa - har redan bestämt att dessa "städpengar" kommer gå till en ny parfym. Då blir det inte lika jobbigt att vara kvar här några timmar, vet ju att jag får något fint i slutändan..:)

Hoppas på att killarna förbereder någon god middag, tog fram en fläskfile igår så jag antar att det blir kött med bea och potatisklyftor. (ingen potatis för min del dock) William kommer hem idag efter en vecka hos pappa och då är jag alltid lite extra glad som ni förstår - han är saknad och efterlängtad av oss båda.. För hans del i helgen så är det tennisturnering, fotbollsmatch och sen ska det väl även hinnas med att hänga med sina kompisar..:)

Ha en fin fin dag så hörs vi senare!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar