fredag 26 augusti 2011

Present - bara sådär..





































Igår kom det ett paket som Axel var och hämtade - innehållandes två stycken Iittala Senta champagneglas.. Detta var en present från min underbara sambo för vi hade nämligen bara fyra, men nu ser det bra ut i skåået brevid rödvinsglasen Essence.. Tack min älskling!!

 Då är arbetsdagen avslutat sedan några timmar tillbaka - såå skönt för jag har brottats med huvudvärk sen mitt besök hos kiropraktorn. Men har förstått att det inte är så ovanligt, när spänningarna släpper så kan man ganska lätt få huvudvärk, men några tabletter, lite vila och nu en öl så är jag i prima form igen..
Ska alldeles strax iväg på middag - fick med mig lilleman så vart hela lilla familjen, precis som jag ville.


Ha en härlig fredagskväll för det ska jag i underbart sällskap!!
Kramar så "ses" vi imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar