tisdag 30 augusti 2011

Kvällen är min




















Denna vecka: -0,9 kg
Totalt: -1,5 kg
Kvar: -4,4 kg

God Morgon världen!!
Som ni ser så var det min "vägadag" idag - känns så skönt att vågen pekar neråt, att kroppen känns mindre, jag mår bättre och känner mig piggare.. Viktigast av allt är inte att vågen pekar neråt utan att jag mår bättre - att mitt nya lite mer sunda sätt faktiskt fungerar för just mig..

Ikväll är jag ensam hemma vilket typ aldrig händer och det ska faktiskt bli riktigt skönt, tänkte ta mig en promenad om det inte regnar vill säga. Även tända lite ljus, läsa lite tidningar och bara njuta av tystnaden och ensamheten - men när Axel kommer hem igen runt tio tiden så är jag helt säker på att jag kommer längtat massor ÄVEN fast jag längtar efter egen tid.. Hänger ni med i mitt resonemang, vart lite rörigt.. haha

Ha en toppendag alla mina läsare så hörs vi senare!!

1 kommentar:

  1. Så roligt att se resultat så snabbt men framför allt är det skönt när man känner sig piggare. Låter som att du kommer få en riktigt mysig kväll på egen hand. Tror personligen att det är viktigt att få lite egen tid emellan åt =) Ha nu först en strålande dag och sen en jättemysig kväll! /Kram

    SvaraRadera