onsdag 8 juni 2011

Svartvita Canvastavlor





















Dessa tre kort tror jag ska få bli canvastavlor, även någon till på William men har inte hittat något bra kort ännu.. Två av de ska sitta ovanför soffan och något i hallen är tanken..

God Förmiddag sverige!!
Satt igår och kollade igenom en massa kort - tänkte jag skulle framkalla några canvastavlor, lite förstoringar och även vanliga kort och sätta in i ett album - framförallt för Willes skull.. Han älskar nämligen att kolla på kort - de bästa är när vi kollar på kort från när jag var liten och när han själv var liten, min lilla bebis som vuxit upp till en stor kille, fantastiskt att få följa barnens utveckling varje dag - känner mig så lyckligt lottad som är mamma till en underbar kille..

Ha en underbar dag och hojta gärna till om ni har förslag på någon bra internetsida att framkalla cvanvastavlor på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar