onsdag 15 juni 2011

Sommarlov














Igår kväll hade jag besök av min fina vän Malin, hade inte setts på lite mer än en vecka och som magen hae växt - nu ser man att det bor en liten därinne.. Du är såå vacker Malin!!

Hej!!
Då var det redan onsdag och jag har redan vart på jobbet i några timmar - fått en massa saker gjort - är väldigt effektiv när jag sitter här i min ensamhet på morgonkvisten..:) Men nu tog jag mig en liten kaffe paus, även ätit en av mina frukostsmörgåsar så kroppen fått lite extra energi inför resten av dagen. Skulle ha gjort ett inlägg från helgen men det är något fel på min sladd mellan kameran och datorn för det vill inte fungera. Satt hemma igår och skulle förberedda ett inlägg men tji fick jag, så då blir det ett allmänt, halvtråkigt och egentligen helt ointressant inlägg istället.. haha

Precis ringt och väckt William - han går på tennisläger denna vecka så då finsn det inte tid att sova hur länge man vill - men nästa vecka då kan han sova precis hur mkt han vill - vara vaken länge på kvällarna för det är något han längtar lite efter. Men fortfarande är hanliten till viss del, tycker inte om att jag somnar innan honom så jag vet inte hur det kommer bli med hans sena kvällar för jag somnar ju nästan allt runt 22 tiden.. :)

Vad längtar era barn efter nu är det är sommarlov? Roligt att få veta lite om vad andra barn ser framemot, vad de gör på dagarna.. Har ett litet problem, det är det här med att äta lunch, litar inte på att han äter och jag har ingen möjlighet att åka hem varje dag, något bra tips som ni kan ge mig??

Ha nu en superbra dag mina vänner!!

1 kommentar:

  1. Hihi, Malin känner jag ju till litegrand. Hon är ihop med M som spelat innebandy i herrlaget där jag spela i damlaget. Världen är liten. Vad roligt att dom ska ha en liten!!! Hälsa och gratta.

    Jo men jag har ett tips. Jag själv gjorde storkok i söndags. Raddade upp en massa matlådor till killarna som dom ska äta på dagarna. En för varje dag. Dom får inte åka hemifrån förrän dom ätit sina matlådor, sträng morsa som man är! ;) Då vet man att dom fått i sig mat i alla fall.

    Mina grabbar hänger med kompisar, golfbanan och stallet för det mesta. Är det fint väder är det bresse som gäller. Typ så ser det ut. Sen får man skjutsa för glatta livet men är det sommarlov så är det. Jag har ju eget företag oxå så jag kan ju åka ifrån som tur är!

    kram på dig!

    SvaraRadera