fredag 3 juni 2011

Picknick i Hammarby Sjöstad






















Min bästa vän Malin (vi har känt varandra sedan vi var bebisar) väntar sitt och Magnus första barn.. Hon är så vacker med lilla magen - jag längtar såå efter att få möta den som gömmer sig därinne..:) GRATTIS till din min finaste Malin - du är som en syster för mig och finns alltid här för dig..
 
God Morgon!
Här i småstaden vaknade jag runt sjutiden, är ledig men har någon klocka i kroppen som gör att nästan varje dag vaknar jag runt denna tid även fast jag är ledig. Hade ju vart skönt att sussat någon timme till men men.. Ligger och läser mina favvo bloggar, dricker lite kaffe och ska snart storstäda lägenheten är tanken.. Axel är och jobbar så tänkte att om jag städar idag så kan vi bara njuta, slappa och ha det bra resten av denna långhelg..

Igår var vi i Hammarby Sjöstad hos min fina vän Anna och hennes lilla familj. Som vanligt hade hon fixat med en massa god mat som vi packade ner i picknick väskan. Sedan gick vi ner till bryggan som ligger precis utanför deras hus, la ut en massa filtar, packade upp mat, dryck och oss själva för en riktig härlig eftermiddag i solen. Dock så blåste det rejält mycket men vad gör det när man har bästa sällskapet, godaste maten och livet känns sådär extra bra.. Tack allihopa för en härlig start på denna långledighet och Anna hoppas vi kanske ses redan igen i helgen..:)

Nu är det dags att ta tag i hemmet, så jag kan njuta av solen heeela helgen sen..
Kramar från mig till er.. 

1 kommentar:

  1. Vilken härlig eftermiddag/kväll ni hade!
    Du o Axel är så fina ihop!!
    Hoppas morgondagen bjuder på lika härligt väder som vi har haft idag!!
    Kram Anna

    SvaraRadera