torsdag 5 maj 2011

Fylla på "må bra kontot" i Visby







































Underbara härliga Visby - sist en bild på min fina vän Helena framför hennes café Rosas..
Hej bloggisar..
Hoppas ni har det bra ute i vårt avlånga land och inte har hunnit packa undan alla varma jackor, mössor m.m. Eftersom vädrets makter bestämde sig för att kylan inte riktigt ville släppa taget om oss MEN nu kan det nästan bara bli bättre, varmare och helt klart så har vi snart sommaren här. Som jag längtar efter sol, bad, semster, grilla, dricka rosé, umgås med vänner, vara med familjen och allt annat som bli extra roligt när det är sommar. Är som att alla människor runt omkring ler lite mer, är piggare, mer positiva - antar att det är solens strålar och allt som hör sommaren till som ger extra energi till oss..

Idag ska jag åka till Visby och hälsa på min vän Helena - kommer bli en underbar helg med blandat innehåll. Allt från att jobba i caféet, baka, städa, äta på restaurang, dricka vin och massor med tjejsnack - kan inte bli bättre. Kommer helt perfekt i tiden oxå - är full med energi men behöver lite egen tid där dagar/kvällar fulla med aktiviteter som bara är till för mitt ego. Helt enkelt en helg för mitt ego, för min må bra känsla - inte helt fel..:) Kommer dock sakna Axel massor - första gången vi är ifrån varandra, tror till och med att vi inte ens vart ifrån varandra en endaste natt sen vi flyttade ihop - så det är kanske på tiden.. haha

Ha en underbar mama bloggala i helgen ALLA ni som ska dit.. Hade vart underbart att kunna gå på den och träffa er live men får bli en annan gång!!

Ha en härlig dag mina vänenr och tänk positiva tankar och ge din omgivning ett extra leende..
Over and out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar