onsdag 18 maj 2011

Födelsedagsvecka

 

















Födelsedag 2009



















Födelsedag 2010

Då fyller undertecknad år denna vecka - hela 32 år - och har väl lite önskningar om vad som gärna får gömma sig i nåt paket.. Helst av allt önskar jag mig en resa av något slag men vet att det får jag vänta med -har redan bestämt att det kommer bli en resa i september när min älskade Axel fyller 25 år.. Sol, bad och en massa mys under en hel vecka - ingen William utan bara vi två som för första gången gör en resa tillsammans - längtar sååå....

Har väl inte direkt önskad mig något speciellt - förrutom en mobiltelefon - MEN jag vill ha en enkel, får gärna vara begagnad - bara det går att ringa och skicka sms. Vill helst inte ha någon touch utan en hederlig vanlig mobiltelefon - om det ens görs längre?

Sedan hoppas jag på lite god middag som mina killar fixar, kanske någon god efterätt och ett glas vin - hade även vart trevligt med lite sol ute så kanske man kan ha lite balkonghäng efter jobbet..

Kramar från småstaden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar