tisdag 19 april 2011

Vårfyndat till min älskade familj.. UPPDATERAD

Hej på er..
Just nu är det en massa bra rabatetr/erbjudannden på Ellos.se - självklart har jag utnyttjat dessa till max. Har beställt två olika paket med diverse innehåll, både till mig, William och till Axel - alla ska få lite nytt till vårgarderoben.


















Till William hittade jag dessutom nya fotbollsbenskydd från Adidas till en riktigt bra peng, 149:-.. Update: Stort + från sonen..



















Denna härliga klänning och skärpet tvekade jag inte en sekund på att beställa - tror den kommer användas flitigt under våren/sommaren.. Update: Skärpet var lååångt, typ 2 meter - måste bara få in snitsen på hur man knyter det snyggt.. Klänningen kommer i början av maj..


















På mina fötter kommer dessa sitta i sommar - perfekt att bryta av till allt svart jag ofta har på mig.. Update: Kommer inte förräns i slutet av maj.. *suck*


















Denna snygga bikini kommer ni se mig i denna sommar - även beställt en likadan i svart så hoppas innerligt att den passar.. Update: Åker tillbaka illa kvickt - för vem vill ha hängtuttar.. haha Dessutom var trosorna inte alls snygga över rumpan.. Bara så ni vet om ni tänkt beställa..

















Till hemmet blev det 2 stycken FIllippa K muggar för endast 99:- - riktigt fyndpris.. Update: Skynda fynda säger jag bara, billigare går det inte att få dessa snygga koppar för...

















Även dessa brödkorgar får flytta in hemma hos oss - återigen värsta fyndet - 80:-... Update: Inte testat dessa ännu, men kändes itne lika snygga i verkligheten som på bild MEN för 80:- så var de väl värda priset..

Hoppas ni njuter lika mycket som jag nu när våren äntligen är här..
Kramar från småstaden..



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar