fredag 18 februari 2011

Stundande sportlov














Jag och älskade Wille på skansen akvariet under julhelgen när vi var till Sthlm och bodde på hotell..

God Morgon!!
Hoppas ni har det bra ute i vårt avlånga land, här är det bara bra. Imorse åkte varma pälsmössan på för termometern visade -14 grader, var en anings kallt när jag satt mig i Hondan men men nu är jag inne på mitt kontor och njuter av en kopp te och lite frukost, ganska mysigt..=)
Idag kommer min lilla kille hem, som jag längtat och han har sportlov nästa vecka med massa roliga aktiviteter - även jag ska vara lite ledig tänkte jag..
Ska försöka ta en eller två eftermiddagar ledigt, tror att han ska försöka lära sin mamma att spela lite tennis, ska bli skitkul rent ut sagt.. Får se om jag fortfarande är lärbar eller om jag passerat bäst före datum på just den punkten..;)

Idag ska jag fika med en kompis efter jobbet, vi har inte setts på jättelänge så det ska bli såå mysigt. Prata bort några timmar och uppdatera oss om livet, avverka ett och annat tjejämne och bara ha en härlig eftermiddag. Tänkte smita en timme tidigare idag med gott samvete, har nämligen jobba in den timme och lite till under senaste veckan..
Så min dag slutar redan 14,00 idag - det är vardagslyx..=)
Ha en fin dag!!
Kramar

1 kommentar:

  1. Så mysigt att få vara lite ledig när sonen har sportlov. Tennisen kommer du klara galant, du har ju ha en jättebra "tennistränare" =) Tennis är ju så roligt!

    Härligt att du kan gå hem klockan två idag! Skönt när man kan jobba in tid under veckan och ta helg lite tidigare. Själv bokade jag för en tid sen in ett kundmöte som är nu i eftermiddag... Vet inte riktigt hur jag tänkte där ;) Ha en strålande fredag! /Kram L

    SvaraRadera