tisdag 22 februari 2011

Dag 1 - Presentera mig själv


















Älskar dig min underbara pojkvän..

Då startar jag min 30 dagars lista här på bloggen och hoppas jag kommer fullfölja den - kan bli någon dag som jag hoppar över, men ska försöka få ihop något om varje rubrik även om det inte passar mig..=)

Jag heter Rut Anna Therese.
Jag är 31 år (snart 32).
Jag bor i en småstad som heter Enköping.
Jag är ensambarn till min mor Madeleine och min far Lars.
Jag har en son, William - 10 år.
Jag är sambo med min älskade A sedan december.
Jag har bott i Leksand i 3 år (gick gymnasiet där)
Jag har jobbat som barnflicka på Djursholm.
Jag har jobbat i Globen i 8 år.
Jag har hoppat Bungyjump.
Jag älskar gelehallon.
Jag har väldigt dåligt tålamod.
Jag tycker rött vin är godare än vitt.
Jag har en bästis - Malin - som jag känt sen jag var bebis.
Jag har vart "kär" i Linus Wahlgren sen jag var typ 10 år.
Jag kan absolut inte sjunga - tondöv.
Jag var elitgymnast när jag var yngre.
Jag dricker bara kaffe på förmiddagen.
Jag är lat.
Jag hatar att diska. (därav inköpet av diskmaskinen för några veckor sedan)
Jag har 38/40 i klädstorlek.
Jag har storlek 39 på mina fötter.
Jag är mest nöjd med på min kropp - rumpan.
Jag älskar mat och äter gärna en portion extra och hoppar över efterrätten.
Jag blev ensamstående (varanna vecka) när William var 1,5 år.
Jag har vart sambo tre gånger.
Jag har aldrig vart förlovad.
Jag reser så ofta tillfälle ges.
Jag bor i en bostadsrätt.
Jag hatar och kommer aldrig äta rotmos eller tonfisk.
Jag längtar efter att bli mamma igen.
Jag jobbar som ekonomiassistent.
Jag vill bo i ett hus på landet.
Jag kan inte somna på kvällen utan att läsa.
Jag hade en jobbig förlossning med William.
Jag är 1,72 cm lång.
Jag äger en Honda Civic.
Jag shoppar gärna på nätet.
Jag har ett förråd i källaren som är överfullt - borde röja och sälja massor på blocket.
Jag har fyra kusiner.
♥Jag är stolt mamma till min underbara son som berikar mitt liv varje dag och som får mig att gråta av lycka♥

1 kommentar:

  1. Godmorgon! Vilken fin bild på er =) Kul idé att göra en 30-dagarslista och det ska bli spännande att få följa den.
    Ha en skön tisdag! /Kram

    SvaraRadera