måndag 21 februari 2011

Chapel Hill - Sparkling












Dessa Champagneglas från Iittala fick jag i julklapp av min A, är från serien Senta.. Så lördagens bubbel dracks självklart ur dessa glas, tycker personligen att man använder/dricker mousserande vin för sällan för det känns alltid lite extra festligt att ta fram champagneglasen..


















Varunummer: 7649
Pris: 59:-

God Förmiddag!!
Blev ingen blogg för min del igår, var fullt upp med annat hela långa dagen. Började med en skön sovmorgon ända till nio (är länge för att vara mig), efter att ha haft besök av mor med man i lördagskväll, riktigt trevlig afton med god mat och gott i glasen - drack min absoluta favorit i kategorin mousserande när de kom - Chapel Hill, Chardonnay, bra pris och supergott..=)

Dock så blev inte ett enda kort taget för jag glömde totalt bort att ta fram kameran, är såå dålig på just det - fast när jag väl gör det så älskar jag att fota, är ju minnen för livet från ögonblick som aldrig kommer tillbaka.. Måste helt klart bli bättre på att använda kameran, tror till och med jag ska önska mig en bättre i födelsedagspresent.. Fyller inte förräns i maj men man kan väl redan börja önska sig saker, eller?? haha

Kramar så hörs vi senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar