onsdag 9 februari 2011

Bloggande reporter på Cypern








Härifrån hoppas jag på att få vara en bloggande reporter för Solresors räkning som granskar och ger er information om både bra och dåliga saker.. Resmålet är Paradise Village, Cypern - jag har en gång innan vart på just Cypern, är några år sedan nu.. Hade en liten liten William i magen så konstaterar att det är snart 11 år sen.. Hade vart underbart att få uppleva denna ö igen, med nya ögon och perspektiv..
Mitt drömresmål är att få bila kust till kust i USA, detta är något jag drömt om så länge jag kan minnas, tänk vad härligt att bara ta dagen som den kommer och hur mycket man får se, lite skillnad från att sitta i ett flygplan..:)

1 kommentar:

  1. Coolt med bloggreporter. Håller tummarna för att det blir du som blir utvald. Åh, det vore supersnällt om jag fick säsong 2. Du är väl en pärla! Kram!

    SvaraRadera