fredag 21 januari 2011

Efterlängtad















En efterlängtad pojke som kommer hem idag..

God Morgon på er!!
Då var vi framme med veckans härligaste dag enligt mig - kortdag på jobbet och sedan hem för att mysa med mina killar.. Idag kommer nämligen min älskade William hem efter en vecka hos sin pappa, så jag är extra glad just idag.. Han börjar helgen med att åka till Bro och träna fotboll i deras nya konstgräshall.. Hans lag har "fått"  6 gratistider där för att en pappa i laget har vart där och hjälpt till med bygget, så det tackar och bockar vi för - killarna är supertaggade efter att ha haft ett upphåll  på 3 månader med fotbollen..

Kommer vara solokvist hemma ett par timmar efter jobbet för A jobbar sent idag, men det passar ganska bra för då kan jag förbereda middagen i lugn och ro, städa undan lite och göra fredagsfint hemma innan killarna kommer hem..:)

Hörs säkert senare..
Kramar från småstaden

1 kommentar:

  1. Så skönt med en kort dag på jobbet =) Ha en underbar fredag och helg. Mys massa med dina fina killar <3 /Kram Lisa

    SvaraRadera