onsdag 8 december 2010

Helkroppsmassage



















God Morgon på er i vårt kalla avlånga land!!
Här visade termometern -11,4 när jag åkte till jobbet lite innan sju tiden imorse, tycker ändå på nåt sätt att det är lite härligt för nu är det december och det ska vara kallt och en massa snö ute..
Denna dag är en bra dag har jag bestämt mig för, varför fastna i negativa tankar när man kan tänka positivt och se de bra sakerna?

Hade igår en mäklare hemma för att värdera min lägenhet, och idag får jag värderingen som jag hoppas kommer bli precis så bra som jag vill.. (fick en hint om att det blir så..:)) Har sen ett möte på banken där jag ska lägga om mina lån, bli av med topplånet (är tanken i alla fall) och även kunna betala av en skuld som jag har till en fantastiskt vän som ställde upp när jag behövde det, betalar henne just nu 1900:- i månaden, vilket är tufft för min ekonomi varje månad.. Men som sagt efter idag hoppas jag kunna "baka in" detta lån i mitt lägenhetslån så håll tummarna för mig är ni snälla att detta kommer gå vägen!!

Sedan efter bankmötet har jag bokat in en timmes helkroppsmassage, precis vad jag behöver och känner att det är jag värd.. Ska bli underbart att bara få njuta i en timme och sedan få känna mig som en ny människa, känna att jag är viktig, vilket jag någonstans tappat bort..

Lev livet idag och tänk på att DU är viktig!!!
Kramar från mig

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för dig idag och njut massa på massagen:) /Kram Lisa

    SvaraRadera