torsdag 2 december 2010

Årets julfest





















Detta är vad jag ska ha på mig imorgon kväll (självklart även något på överkroppen.. haha) - OM jag inte ändrar mig i sista sekund vill säga..:)

Hej hallå!!
Då var det redan torsdagseftermiddag och ett steg närmare helg - veckorna bara går i en rasande takt och inte hinner man med allt man borde.. Men vad gör det, viktigast är att man mår bra och njuter av livet häroch nu för det kommer inte tillbaka...!!

På fredag ska jag iväg på årets julfest med jobbet och detta år blir det en 24 timmars kryssning med Birka Paradise. Vi är 38 personer som åker och dessutom är båten helt fullt så det kommer nog bli riktigt kul och fullt ös kan jag tänka mig. Blir julbord imorgon kväll, bad och bastu på lördag och sedan avslutar vi med en klassisk buffé på lördagen innan båten lägger till i Stockholm igen..
Var ju igår på jakt efter en snygg klänning men hittade absolut ingen som var fin så det blev tajta jeans och en genomskinlig skjorta istället - känns inte riktigt bra men det får duga..=)

Ha en härlig kväll mina vänner!!
Kramar från småstaden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar