onsdag 24 november 2010

Kaos

Hej hallå!!
Nästan på dagen precis 2 månader sen mitt sista inlägg och jag var på väg mot Visby för en härlig helg tillsammans med min fina Helena - vilken underbar weekend vi hade.. Jobbade, fnittrade, lagade mat, ut på restaurang, drack drinkar, dansade och bara njöt av livet till max!!!

Som alltid (har jag konstaterat haha) är mitt liv mer eller mindre kaos, lyckas på nåt sätt skapa/hitta/stöta på problem i allt jag tar mig för ELLER så söker jag efter kaos, söker efter att livet inte ska vara enkelt utan man får kämpa och när man är på andra sidan så känns det jävligt bra att man klarade det och är ännu lite starkare inför framtiden..

Är i slutet på min köksrenovering som har gått allt annat än smidigt, allt som kunde gå fel har gått fel känns det som men nu så är jag nästan nästan klar.. Komemr ett inlägg med lite bilder under kvällen!!

Ett livstecken från mig om det nu är någon som fortfarande loggar in hos mig ibland och undrar!!!
På återseende...

1 kommentar:

  1. Hej =) Vad glad jag blev nu när jag såg ditt blogginlägg. Har ju saknat dem. Nä livet är inte alltid helt enkelt... men man blir som du skriver otroligt mkt starkare när man väl tagit sig igenom tuffa perioder.
    Tittar in här lite senare igen så jag får se ditt nya kök - spännande=) Hoppas du har en bra dag. /kram Lisa

    SvaraRadera