onsdag 1 september 2010

Rutiner när de är som bäst

God Morgon!! Här är det en helt vanlig morgon, klocka ringer, jag snoozar sådär en 3 gånger för att sedan mot min vilja gå upp. Göra iordning mina smörgåsar, packa ner dessa tillsammans med min matlåda i min fina väska som jag använder dagligen för ändamålet..=) Allt för att vara vänlig mot miljön och inte använda plastpåsar..

Sedan är det en snabbgenomgång av mig själv, hopp i kläderna och full fart mot bilen..
Allt detta tar väl sådär en 15 minuter + 15 minuter snooz..;)
Japp då vet ni mina morgonrutiner - mer glamoröst än såhär blir det inte i småstaden för en helt vanlig tjej..!!
Dagens matlåda består av kålpudding som jag fick av min älskade mamma igår - längtar redan nu efter at få äta..haha

På återseende mina vänner!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar