torsdag 16 september 2010

Illustratören Liselotte Watkins























Hittade denna fantastiska bild - av illustratörern Liselotte Watkins - finns väldigt mycket fint som hon har gjort - nåt med lite färg ska få komma in i mitt hem inom en snar framtid.

Tillägg: Är även hon som har skapat årets Rosa Bandet såg jag nu - ska genast spana in hur det ser ut!!

God Morgon vänner!!
Här ute på landet är det en härlig morgon, solen hittar fram mellan molnen, det är höstigt kallt och friskt i luften. Precis som det ska vara en tidig höstmorgon, det ska kännas friskt och uppiggande att gå ut - det gör i alla fall min dag lite lättare och ljusare.

Hade en riktigt behaglig kväll igår, många tankar som på nåt sätt hittade rätt - har vågat tagit ett stort beslut efter många många turer fram och tillbaka.. Många tårar, funderingar, svikna löften - allt detta varvat med underbara möten, ärliga känslor och massor med kärlek.. Nu får vi se vart allt detta leder mig, återkommer lite längre fram när jag känner mig mer stabil och trygg i mitt beslut!!

Nu ska min frukostsmörgås ätas upp, en kopp kaffe till det och sedan är det bara att köra stenhårt hela dagen lång.. Jag tycker ju att mitt arbete är riktigt kul, trivs super och utvecklas varje dag - är så lycklig att jag känner så - vet att inte alla gör det tyvärr!!

På återseende..

1 kommentar:

  1. Hm..nu blev jag lite nyfiken på ditt beslut:-)
    Vissa beslut är svårare än andra och jag hoppas att detta leder till något bra för dej.

    Här är det också höstkänsla, även om det mest regnar mest. Längtar efter den kalla friska höstluften och alla vackra färger!!

    Puss!!!

    SvaraRadera