onsdag 1 september 2010

En helt vanlig dag






















Den här tavlan fick jag på min 30 årsdag av finaste Mia och Mattias - den är från Ylva Skarp som håller till i Hjortnäs utanför Leksand.. Hon gör fantastiskt fina saker - se hemsidan..

God Kväll!!
Då har jag precis "tryckt i mig" hemmagjord hamburgare med alla tillbehör du kan tänka dig och till det vart det även klyftpotatis - är såå sjukt mätt MEN var superhungrig innan därav denna middag och ALLDELS för mycket mat..:)
Idag vart det ingen promenad, är trött, var hungrig och ska istället umgås med en kompis, är viktigt det med - att själen får näring och får må bra!!
Lunchen var supergod - tack mamma för att jag får ta del av din matlagning och att du flera gånger i veckan tänker på lilla mig.. (får nämligen matlådor lite titt och tätt - bara liite bortskämd haha)

Idag har det bara vart en helt vanlig dag - varken mer eller mindre, så har inget kul att blogga om helt enkelt.. Nu ska jag dricka upp mitt glas rött som jag precis hällt upp och umgås med min vän..=)
På återseende mina vänner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar