måndag 30 augusti 2010

Söndagsshopping




















Min nya snygga träningsjacka som skyddar mot regn och lite kyla nu i höst!!


God Kväll!!
Hoppas ni haft en bättre måndag än jag vädermässigt. Här har det vart grått, trist och allmänt bara tråkigt, regnat ordentligt har det gjort hela eftermiddagen dessutom - detta sätter ju lite käppar i hjulet för min dagliga promenad.. Hmm håller tummarna att det ger sig annars tror jag att jag måste hitta ett alternativ nu när vädret börjar bli lite mer ostadigt och om några månader kommer kylan och den första snön..
Vad gör ni, tränar ni på gym, promenerar eller nåt annat? Berätta så jag kan få lite inspiration till vintern..

Update måndagskväll 20:45:
Glömde publicera mitt inlägg jag skrev i farten när jag kom hem från jobbet, men tänkte att jag använder det nu i alla fall plus en liten kvällsuppdatering..:)
Vart en promenad tillsammans med en kompis, såå skönt efteråt, den känslan som när man tränat är fantastisk, vet inte riktigt vad jag ska jämföra den med - lyckorus och att man vart duktig!!
Nu ska jag titta lite på dumburken, bläddra i några skvallertidningar och njuta av min sköna hemmakväll, såå skönt ibland att bara vara ensam och inte göra nåt!!
På återseende mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar