måndag 26 april 2010

Tillbaka i verkligheten..


Rosas från innergården - ser ni vilken fantastisk byggnad?

Entrédörren från framsidan..

Då är det måndagskväll och jag har precis kommit innanför dörren hemma efter en helt vanlig arbetsdag..

Tillbaka till verkligheten efter en fantastisk helg tillsammans med min finns vän Helena.. Kom som jag skrev om tidigare ner i torsdagsnatt till Visby för en långweekend – bort från verkligheten och njuta av lite extra lyx!!

Var riktigt urrigt väder när jag klev av båten plus att det nästan blåste storm, men bara känslan av att vara på Gotland fick mig att le..

Sedan att få komma in på detta fantastiska pensionat och café, vilket ställe säger jag bara.. Hela huset är bara fullt av charm, gammal historia och vackra detaljer. Sedan innegården som är en oas som öppnar sig när man går igenom stengången mellan husen, tänk er denna plats när alla rosor blommar, möblerna är på plats och solen skiner över Visby?

Vilket paradis…

Nu ska jag packa upp min väska och sedan slappa i soffan hela långa kvällen, hoppas på någon bra film som jag kan slökolla på och faktiskt njuta lite av att vara hemma igen – borta bra men hemma är väl ändå alltid bäst?!?!!

Kram och hoppas ni haft en bra helg med massa skoj, kärlek och en hel del god mat..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar