torsdag 26 april 2012

Plötsligt händer det














Från vår resa i höstas till Bitez, Turkiet- denna gång blir det Side, aldrig vart just där så det är ju skoj..:)

Hej..
Plötsligt händer det att jag får lusten att göra ett inlägg, kul för er som kikar in här ibland och se att jag faktiskt lever och mår bra.. Livet rullar på i 180 känns det som, liite mycket just nu (vilket jag brukar gilla) men det finns gränser även för ett energipaket som mig..

På lördag blir det i alla fall lite semester, åker till Turkiet en vecka - såååå underbart härligt.. Hakar på min mamma, hennes man och älskade William.. Dom skulle åka med honom och då tänkte jag som så.. Följer väl med jag oxå, lämnar sambon hemma, lite jobbigt men även mysigt att få längta efter varandra..;)

Får se när vi "ses" igen bloggvänner..
Kramar från småstaden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar